30 IX 2012

14:20

Wczoraj bardzo miło spędziłem dzień w towarzystwie mojej przyjaciółki, Pauli ;) Poniżej macie kilka zdjęć. Co do stylizacji - tym razem postawiłem na modny kolor - burgund.

Nowość w Coffe Heaven - Panda Latte, była pyszna! Polecam ;>


Sweater - H&M | Pants - Topman | Backpack - Topman | Shoes - Converse | Sunglasses - H&M


Zapraszam również na lookbooka Pauli!



A na koniec najnowsza piosenka Crystal Castles - z początku nie byłem przekonany, ale jednak jest świetna! Coraz bardziej nie mogę się doczekać ich koncertu w Londynie, na który jadę w listopadzie.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. nagle mam ochote na kawę :> wszystko perfekcyjne, jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten Twój blog :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. oboje świetnie wyglądacie !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twojego bloga przypadkiem i od razu dodaję do obserwowanych. Masz świetny styl.
    Pozdrawiam!

    http://herpassionisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oboje wyglądacie mega <3

    OdpowiedzUsuń