17 VIII 2013

17:42



Wszystko, co dobre szybko się kończy, no i niestety sporo w tym prawdy. Wczoraj w nocy wróciłem z Barcelony, gdzie spędziłem zdecydowanie najlepsze chwile w te wakacje! Cudowny tydzień z moimi przyjaciółmi dodał mi sił witalnych i optymizm na nowo powrócił, z czego ogromnie się cieszę! Poza wypoczynkiem znalazł się również czas na zakupy i zwiedzanie lokalnych atrakcji. Teraz pozostały mi piękne wspomnienia, zdjęcia oraz piosenki przenoszące mnie z powrotem do Barcelony. To miasto urzekło mnie swoją architekturą, czego efektem są dzisiejsze zdjęcia wykonane w Parcu de la Ciutadella. Mam nadzieję, że Wam się spodobają! xx





Bluzka - H&M | Spodnie - Zara | Buty - Converse | Kapelusz - choies.com

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Niewątpliwie jesteś "królem", jeżeli można tak powiedzieć, minimalizmu w polskiej blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadłem na Twojego bloga przez przypadek i to było dla mnie pozytywne zaskoczenie. ubierasz się tak, jak ja uwielbiam. taki modern minimalism, który uwielbiam nie tylko w modzie, ale również w sztuce czy architekturze (której jestem fanem i w której spełniam się zawodowo). czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeej, dziękuję bardzo! miło mi, że są jeszcze tacy ludzie w Polsce, którzy doceniają minimalizm :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie! tak właśnie, minimalistyczne stylizacje urzekają najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudy mężczyzna wygląda tragicznie, a szkoda, bo masz fajny styl i jesteś dość przystojny.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje gratulacje i chapeau ba! Genialna propozycja i połączenie elementów. Wszechobecne ostatnio kapelusze nie są tak dobrze składane w całość jak tutaj. Kłaniam się nisko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześwietnie wyglądasz Paweł, jesteś niesamowity w każdym calu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper!
    ___________
    radosuaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej nie wchodzę na blogi z modą męską, ale twój uwielbiam. sama nie wiem czemu, generalnie w modzie lubię przepych. ale u facetów się to nie sprawdza, czego jesteś idealnym przykładem. oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, też mam taki kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja , te spodnie z zary są teraz w jej ofercie , bo nie wiedzę ich na stornie...?

    OdpowiedzUsuń
  11. this is such a nice yet simple outfit, love how you accessorise the outfit with the hat - simply perfect :)
    By the way awesome shots throughout your blog too!

    Check out my new outfit post on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I was wondering what that hat looked like in real life, now I know! The outfit is great :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ugh you pretty boy

    Delilah,
    dancinginmyawkwardarms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome outfit!
    The hat is flawles,
    following you
    www.letourne-disque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paweł świetny tatuaż :) gdzie robiłeś i ile zapłaciłeś? i czy bolało? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! robiłem w studiu demolka u Patryka Hiltona, 150 zl i nie bolalo :)

      Usuń
  17. kapelusz to mistrzostwo świata !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie dzięki ;) Jeśli chodzi o zestaw to świetny, a Hiszpania jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so great in hat, wish I did too!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy na zdjęciu jest paweł czy jakiś model?

    OdpowiedzUsuń
  21. no na zdjeciach jest Paweł i jak widać, to blog Pawła, a na dodatek to ja jestem Pawłem ;))

    OdpowiedzUsuń