29 VIII 2013

20:05



Koniec wakacji coraz bliżej... Na szczęście ja od soboty jestem w Warszawie i wspaniale wykorzystuję ostatnie dni! Jakie to piękne, kiedy wszystkie optymistyczne myśli wracają!  Stęskniłem się za Warszawą, ostatni raz byłem tutaj w marcu, a zdecydowanie uwielbiam to miasto. Takie zakończenie wakacji to ja rozumiem. Zostawiam Was z najnowszą stylizacją, a ja uciekam korzystać z ostatnich chwil w stolicy, miłego wieczoru! xx








 Bluza - COS | Spodenki - H&M | Buty - Nike

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Восхитительно *О*

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł you are adorable and your style is so immaculate, do you mind me asking what your tattoo says?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks so much! my tattoo says 'independence'

      Usuń
  3. kupowałeś tę bluzę w Polsce, czy zagranicą? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetnie. Mogę wiedzieć jakim aparatem robione są zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, uwielbiam każde zdjęcie. I dobrze że humor ci wrócił;)

    OdpowiedzUsuń
  6. farbowałeś wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłeś coś z włosami? Wyglądają na jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz , obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twój gust muzyczny! Skąd wynajdujesz te piosenki, wykonawców? Wiadomo, niektórzy są znani,.ale pojawia się dużo.nieznanych:) i jeśli mogę spytać- Twój ulubiony gatunek muzyczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo:) sam nie wiem, jakoś się zawsze trafi, a to znajomi coś wstawią, a to przypadkiem natrafię na jakiś utwór:) a ulubionego gatunku chyba nie mam, ale myślę że coś w stylu electro, pop

      Usuń
  10. Masz mega spoko buty ! Uwielbiam ostatnio wszelkie buty sportowe a te sa klasyczne i piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłeś coś z włosami? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i zachwycająco :) Uwielbiam Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy Twój post oglądam min. 5 razy i za każdym razem jaram się tak samo.!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie w Warszawie jest COS? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanie :) jak dbasz o tatuaż ? czym smarujesz i po jakim czasie zacząłeś go normalnie moczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dbam o niego tak, jak zalecił mi tatuażysta.

      Usuń
  16. Uwielbiam takie proste stylizacje! Bardzo fajnie ogląda się Twojego bloga! :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że są osoby do których właśnie takie proste stylizacje trafiają! miło :)

      Usuń
  17. hej! trafiłem tu przypadkiem, ale to w sumie dobrze się składa :D od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem Canona 600d, widzę, że z Canonem masz do czynienia, więc chciałbym zapytać Cię, bo się na tym znasz, czy to dobry wybór? zastanawiam się jeszcze nad Nikonem 5100d, może miałeś okazję się nim pobawić i porównać go z 600d? czytałem, że możliwości mają podobne i mam dylemat pomiędzy tymi dwoma. z góry dzięki za odpowiedź, miłego dnia! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę canony, więc wziąłbym canona. na nikonach się nie znam;)

      Usuń
  18. dlaczego nie golisz nóg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co, mam byc jeszcze bardziej PEDALSKI? haha

      Usuń
  19. Pawle świetnie! Mam pytanie gdzie kupiłeś biżuterię? Jest świetna :) Pozdrawiam czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne profesjonalne zdjęcia! Stylizacja może faktycznie prosta, ale masz w sobie to coś i bardzo dobrze prezentujesz ten zestaw ;) Podoba mi się! Ciekawie dobrana biżuteria! ;)

    Uściski,
    Marentora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) u mnie raczej same proste stylizacje :)

      Usuń
  21. Świetna stylizacja! Jestem pełna podziwu za jakoś zdjęć ;)
    A co do stylizacji to cudna *.* możesz pokazać niektórym chłopakom jak się ubierać xd
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń